پسر خاله؟
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 79988
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:5 :: نويسنده : صدرا

 

بابا چه خبره تو این دنیا چطور باید رفتار کنی که این همه آدم بد برداشت نکنند با یکی راحت رفتار

 

 

میکنه همچین گر میگیره که چه خبره چرا اینقدر زود پسر خاله میشی. یکی جدی رفتار

 

 

میکنی باز بهش بر میخوره که با خودت چی فکر کردی که این طور با من رفتار میکنی؟ فکر

 

 

کردی من چی دربارت فکر میکنم. معمولی و خودت هستی یکی اینقدر از حدش جلوتر میاد که

 

 

نمیدونی چی باید بهش بگی اما یکی هم کیف میکنی. بابا تو رو خدا ببینید طرفتون کیه بعد

 

 

این برداشتهای الکی رو داشته باشید خسته شدم از بس باید هزار جور رفتار کنم که یکی از

 

 

حدش پا فراتر نذاره یکی بهش بر نخوره یکی زود صمیمی نشه یکی هم از محبتت سوء استفاده

 

 

نکنه بذارید خودم باشم و راحت و دور از اما و اگر بسه نه اما/// و نه اگر/// بگذارید ساده باشم و

 

 

انسان نه این آدمیت که بشر ساخته و ساختگیست و از انسانیت به دور.



نظرات شما عزیزان:

ربولي حسن كور
ساعت17:47---21 ارديبهشت 1391
سلام

دقيقا حق با شماست

هر طور كه رفتار كنين بالاخره افرادي هستند كه ناراحت ميشن يا سوء برداشت مي كنن حكايت اون دو نفر و الاغشون كه يادتون هست؟

راستي من نفهميدم چرا اون بلا سر اون وبلاگ اومده؟
پاسخ:خسته ام کرده این اما و اما و اما چه باید کرد ما تغییر کنیم و یا باید بیخیال بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: